Despre ochi, cred.

Idee nu am cu ce se va termina acest post, însă scriu nişte care acum circulă prin cap şi nu pot scăpa de ele, deja de un timp foarte îndelungat.Şi îmi cer scuze dacă voi spune nişte lucruri deja demult constate, însă la care eu atrag prea multă atenţie.

Cum noi interpretăm lucrurile  ? Cum  le vedem ? adică da, te uiţi si vezi, însă rar cînd te gîndeşti că sunt de vină razele de lumină care se reflectă de acel obiect, şi astfel nimeresc pe sufrafaţa ochiului tău, după ce are loc procesul de refraţie şi focalizare, obţinem imaginea clară.Am mai citit ca cu ochiul liber, pe un teren plat poţi vedea pînă la şapte, sau pobil zece kilometri,  ar fi fain ca acest organ al văzului să poată funţiona ca un binoclu, însă e bine cum e făcut sa fie)

Ce ar fi dacă ar lipsi o culoare din spectrul nostru ? una din cele 3 culori roşu, verde  sau albastru, spre exemplu, nu ar mai fi toate aceste nuanţe, şi în genere ar cauza multă bătaie de cap designer-ilor ). Ce dacă noi interpretăm tot asta la nivel de subconştient, dacă întradevăr tot ce ne înconjoară are altă culoare ?  Şi ata e o maladie de care suferă absolut toţi )

Ei bine, mi-am eliberat capul de nişte gînduri în plus, poate că sunt nişte aberaţii pure, singur nu acord mare  atenţie, însă poate găsesc pe cineva care gîndeşte la fel ))

Nu aruncaţi cu pătlăgele în mine, mai bine făceţi-vă o salată !)

This entry was posted in general and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Despre ochi, cred.

  1. Mircea Iurcu says:

    Ia pastila albastră 🙂

  2. PerSeM says:

    Fix aşa gînduri zboara şi prin aeroportul meu.

    Apropo, nu “galben, roşu sau verde” ci “rosu, verde, albastru” =)

  3. MB says:

    Interesant, eu tot citeodata am cam asa idei, numai ca in căzut meu se intreapta undeva in direcţia xxxHolic: faptul ca noi toţi percepem lumea in feluri diferite. As in when I look at an apple and you look at an apple we perceive the apple in 2 different ways. Meh, who knows ))

Leave a comment